4.6.2012

Candylandia ♥

Elikkä tänään ollaan Janeten kanssa lähössä tässä tunnin päästä Karkkilaan Janeten isän luokse.
Takasin oon sitten tulossa tossa ensviikonloppuna ehkäpä :-)

 Mulla on tavaraa mukana ihan hullusti!
Kaikki mun purnukat ja melkein koko vaatekaappi on ihan typötyhjänä. Mut sen huomaa noiden kassien määrästäkin. Oon tässä nyt otellu vähä kaikenlaisia kuvia, ja tänne laitan nyt ainakin sen minkä kerkeän. Tulee

Samia vaan hirvee ikävä ku siitä on aikaa kun ollaan oltu noinki kauan erossa, vaikka eihän viikko oo ees pitkä aika, mutta meille se on aina tuntunu ihan vuodelta, mut ihan hyvä olla välillä erossa toisesta, koska mun pitää muutenkin totutella siihen jos saan sen opiskelupaikan Heinolasta. Silloin nähdään Saminkanssa vaan viikonloppusin ! :(

 Mun pikkusiskollaki oli 1.6 synttärit ja ne meni niinkin mallikkaasti, että se passitti koko porukan ulos sentakia kun kukaan ei halunnut leikkiä sen kanssa kampaajaa.

Toivottavasti pääsen Karkkilassa kirjottelemaan ja kertomaan että millasta on ollu, mutta viimeistään ensviikonloppuna sitten kirjotan ja kerron KOKO reissusta yksityiskohtia myöten ! No ok, en ihan niin yksityiskohtasesti. (:

Ysiluokan luokkakuva :-)


Mummulta saatu kuppi ♥


Julbero!

No Sanni.. :D

Mimmin syntymäpäiviltä. (:


Matkatavarat.. :-D

:--)


Nam!



:-) ♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti