1.6.2012

Summer -12 starting!

Eilen oli sairaan kivaa pitkästä aikaa, olin Janetella ja Janitalla yötä. Mulla oli kivaa, vaikka jotkut asiat painokin taas vaihteeks mun niskaan, niinku aina. Hitto ku elämä ei vaa voi olla niin helppoa pumpulissa elämistä :-)
Mut mieli kohentu, thänks for girls! ♥ :-)

Käytiin kaupassa, syötiin sipsejä, tehtiin mutanaamioita, katottiin telkkaria ja tota, pidettiin ylipäätään erittäin hauskaa. Onneks mulla on niin ihania kavereita.

Tänää olikans päättärit, mentiin koululle siinä 12 aikaa ja melkein samantien saikin jo lähteä kotiin, todistus oli hyvä. Ainaki mun omasta mielestä, mut en sitten tiedä. Oli pari kiitettävää, yks tyydyttävä ja loput oli hyviä. Kaikkein parhain ylläri oli se, että mun matikka oli kakkonen, how cool. :-)

Ainii ja maanantaina Karkkilaan Janetenkanssa vahtimaan taloa, ja koiraa ;-)

Mut tässä näitä yökylä kuvia väliin :-)

Mudface!


Nam ! ♥


Mä rakastuin ylipaljon tohon Janeten New York tyynyliinaan ja pussilakanaan!
Sainkohan laittaa tän kuvan ? Ahahah

Iu.
Minä ja mun neekerityttö :-)



Varpasillaaaaaan :-) Hihi

Yli lutunen :D !

Janitan ihanuus ♥








'Yhdeksän vai yhdeksäntoista?'

Tänpäivän tapahtumista senverran, että taas kerran mä oon joutunu pettymään Samiin, että mä inhoon tätä tunnetta kun musta tuntuu että oon 30vuotias mäkättävä äiti! Mut ei, Sami vaikuttaa välillä oikeesti siltä että se ei olis saanu ikinä minkäänlaisia vapauksia mihinkään, niinkuin joku 15-vuotias teini. Ja se siis on oikeasti 19-vuotias. Monesti oon joutunu muistuttaa että paljonko sitä ikää olikaan, yhdeksän vai yhdeksäntoista?


Voi johtua myös siitä että ehkä se ei osaa sopeutua siihen tilanteeseen että se seurustelee ja elämä ei silloin mee samalla tavalla ku silloinku jos ei seurustele. Sinkkuna voit tehä mitä lystäät, oot aikuinen ja päätät omista teoistas yms. Mut ei silloin kun seurustelee.

Eli taas tänään mulla hermot oli tosi kireellä kun oltiin sovittu että vietetään nyt vika yö yhdessä, kun huomenna on päättärit ja se on kavereidensa kanssa, ja maanantaina lähen sinne Karkkilaan Janeten kanssa, ja ei oo varmaa että meenkö jo sunnuntaina Janetelle sit yöks. Mut jokatapauksessa näin sovittiin ja joo kaikki oli ok, siihen saakka kunnes ihmettelin kun siitä ei kuulunu.

Nooh, se oli sen kaverilla joten ei siinä mitään, aattelin että eikai se mitään haittaa et ehkä se tulee sitten myöhemmin ja voidaa olla yhdessä.

Kummasti herran suunnitelmat muuttu niin radikaalisti et kun soitin sille, niin TÄNÄÄN oli aivan pakko mennä ryyppäämään kaveriporukan kanssa, vaikka eikse oo vasta huominenkun kännätään?

Tuli sairaan huono fiilis, jotenki sellanen että 'Kiva, etkö nyt sit haluukkaan olla munkanssa tätä yötä, veikö alkoholi kenties voiton? '

En tiiä miten teillä parisuhteessa olevilla/olleilla on menny, mut mulle tuli jotenki huono fiilis koska se ryyppääminen meni mun edelle, ja sen jälkeen ei oo viikkoon mahiksia nukkua vierekkäin ja tehä mitään kivaa.

Kyl mä olisin pistäny Samin kaiken edelle mut tuntuu taas niin hemmetin turhauttavalta et huhhuijaa.

Mitä mieltä ootte et oonko nyt vaan niin älyttömän mustasukkanen tai jotenki.. Ku must tuntuu et jos puhun jollekki niin kaikki luulee et yritän pitää Samin jotenki et se olis pelkästään munkanssa, se saa olla kavereiden kanssa ainakun haluaa,

Mut miks just tää ilta kun kaikki oli sovittu.



Täs pari hyvää ja hauskaa biisiä ! :D


http://www.youtube.com/watch?v=Pj7l_BMwiRo

http://www.youtube.com/watch?v=KX7wC3ROaBU&feature=related 

http://www.youtube.com/watch?v=lHFPQvhuFKg&feature=related

♥:llä Iitu.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti