25.5.2012

Pictures, summertime and something sad thing.

HEI VAIN! Kyllä huomaa että on kesä tullut ♥ Oon ihan hulluna auringon ottoon ja en ees rusketu...Paitsi naama punasena ja pisamia täynnä. 
Mun kauan kadoksissa ollut digikamera on vihdoinki löytyny ja oon suunnitellu blogin kirjottamista jo pari päivää, mut oon vaa innostunu noista kuvien ottamisesta :)
Nooh kaikenlaista on tehty, töissä oltu ja kultsin kanssa vietetty aikaa. Ja tietenki kavereiden kanssa !
Vielä pitäis heittää talviturkki niin olis kunnon kesä startattu. ;)
Alhaalla on muuten aikamoinen liuska KESÄKUVIA ja kaikenlaisia ostoksia mitä on tullu ostettua, vielä tarvis yhet ihanat shortsit ostaa H&M nii sit olis kesävarustukset kunnossa !

Kebab Istanbul pizzeria. ( Parhaimmat kebabit ikinä ! )
Ennen....
Ja jälkeen ! ;)

Oikeesti toi ilma on niin ihana et tekis vaa mieli köllötellä jonkun uimapatjan kanssa veden päällä ja palaa oikein kunnolla....Koska mä siis en oikeestaan aluks rusketu, vaan palan! Ja se ärsyttää sikana...Koska sittenku muut on neekereit niin mä oon niinku joku pikku rapu jolla on pisamia. :-(

Kohta pitäis lähteä Samia vastaan käppäilemään kun se pääsee töistä. Voin kyl vannoa et sil taitaa olla ryyppypäivä, koska sillä on rahaa ja tänään on perjantai. Mut ei siinä mitään, mä meen ehkä vahtimaan lapsia nii ei mitään hätää ! Reilua.

Päättäreitä odotellessa, viime päättärit meni niin kännisissä oloissa että olin jo kotona nukkumassa kello 21:00. Kumma vaan, sen illan jälkeen en oo oikeestaan pahemmin juonu itteäni kunnolla känniin, ehkä otin vihdoin opikseni ja osaan olla sivistyneesti, mut pitäähän sitä joskus vähäsen revitellä ?

Haluun hei jostain ostaa sellaset revityn näköset farkut? Onks tietoa mistä sellasia sais ostettua, ne on sairaan hienoja ?? =) 

PS. OON RAKASTUNU HÖYHENKORVIKSIIN. ♥




Jääkylmä kola :)







Uudet kenkulit 34,95e Seppälä.

Töissä :)

Nam!



Tessan höyhenet. :-)

Tessun :-)

Love this!

Mutakakku tais maistua. (:

Rasmus ♥

Aw ♥

Korvikset Seppälä 1,95e Hyvä löytö.



Something new :)

Arskaa kanankoiville!

Tää rasva saa kyllä minulta ainakin suurimmat kehut, tehokas ja hyväntuoksuinen. Tekee sen minkä lupaakin. :-)



Uudet kultsit ♥ !

Ehdottomat ! :-)
 Panta. Seppälä 4,95e
Kyllähän näitä purnukoita tulee näköjään ostettua :-)

RAKASTAN ! ♥



 Korvikset; Seppälä, 4,95e
Irtoripset joita ei oo tullu ikinä edes käytettyä...Liian vaikeeta.

Pari vaatetta!


Be care yourself :-)


Smile and i know that i love someone :)

Tipuin katolta vm. 2008 :)

Nam ! ♥


Isoveli :-)


Vero moda 19,95e.

Tädin kulta! ♥

:--) Sunshine!



Kattelin ykspäivä Youtubesta muuten jotain kuolemavideoita ( ? ) Siis sellasia missä ystävät/perhe on tehny jostain tärkeästä henkilöstä sellasen muistovideon jossa on musiikki taustalla, ja sitten sen ihmisen kuvia menee siinä sen musiikin aikana. Ja hyi kamala..Ku niitä katteli jonkun aikaa, niin totesin että suurinosa niistä ihmisistä ketkä oli kuollu, niin oli nuoria 11-16 vuotiaita nuoria tyttöjä ?  Ja kaiken pahan lisäksi ne tytöt oli tehny itsemurhan..
On ihan kauheeta ajatella miten pahalta niiden vanhemmista tuntuu. 
Tässä on yks biisi joka oli liitetty yhden tytön videoon, niin kaunis biisi just tohon tilanteeseen.
Meinas mulla ainakin tulla tippa linssiin koska ajattelen sen aina jotenkin että 'Mitä jos mun läheiselle sattuu samalla tavalla ? ' Mut luojankiitos niin ei oo ikinä käynyt, ja toivottavasti itsemurhat nuorten keskuudessa vähenee. :( 

http://www.youtube.com/watch?v=gVppceNO7uE

Niin väärin, mutta pidetään kaikki läheisistämme huolta. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti