11.5.2012

I'm sorry !

Ekaks haluun kertoo että oon ihan sairaan pahoillani etten oo muistanu kirjotella pitkiin pitkiin aikoihin :-( Mut tässä sitä taas ollaan, ja tästä edespäin alan postailemaan siis useammin... Ellei tietysti meijän kone sano itteään irti :-D Tässä välissä kun en oo kirjotellu, ON SATTUNUT VAIKKA JA MITÄ !

Kaiken hyvän kohokohta on se kun ruvettiin taas Saminkanssa seurustelemaan :) Niinku aikasemmista blogipäivityksistä kaikki voi ihmetellä, niin kyllä..Mä annoin anteeksi.

Taas..?

Tietysti mulla on vieläki se sama luottamuksen pula.. Mut en oo joutunu pettymää vielä kertaakaan, ja oon ollu niin tyytyväinen että en olis kyllä ikinä uskonu että nään vielä tän päivän. Jos tää vielä tästä repsahtaa alaspäin, niin peli on menetetty, sen vaan sanon.

:-( Toivottavasti elämä suosii tälläkertaa.




Pari apinaa :-D







Only you. ♥




Rakas ♥

Kesäyö. (-:


Lenkilleee!


Murmur Tesbe

Pari tsikulii. (:




Eilen kävin myös lähihoitaja soveltuvuuskokeissa Heinolassa, ja paikka ei oikeesti oo niin paha kun mitä nyt kaikki sielä varmastikki ajattelee :D ! Sain jopa pari kaveria joten ei tuu yksinäisiä iltoja asuntoloissa/omassa vuokrakämpässä. 

Soveltuvuuskokeisiin kuului siis kirjallinen osio, ryhmäkeskustelu sekä psykologin ja opettajan haastattelut.


Yritin parhaani, olin oma itseni. Sitähän ne halus ja sen ne myös sai. (:
  
Outoo kuvitella että mulla voi alkaa kesän jälkeen ihan erilainen elämä jossain kaukana täältä, mut samalla haluun just ottaa haasteita vastaan joten en nyt aio heittää tätä mahollisuutta hukkaankaan. (:




...Entäs perhe..Ystävät..Ja Sami. :-'( ?



Eniten oon miettiny sitä miten mun ja Samin käy. Luottamuksesta on muutenki ollu pulaa joten en tiedä pystyykö noin pitkän välimatkan takia jatkamaan suhdetta. Ääää, en haluis miettiä tota vaihtoehtoa todellakaan koska kaikki on menny nyt paremmin ku hyvin.
.Mutta ei sitä miettimis aikaa oo loputtomiin.

 Perheestä ja ystävistä mulla ei oo tätä samaa stressiä. En sitten tiiä. Tarviin neuvoja, tai ehkä vaan aikaa miettiä miten jatkaa.

 Ehkä mulla käy onni ja pääsen alottamaan opiskeluni sillä alalla millä haluanki. (:





Kakkanaama :-)


Sami ja kiinnostava Rasmus ?



Lenkiltä?




♥:llä Iitsa :-)

























2 kommenttia:

  1. ihan täytyy näin vanhana tuttuna tunkeutua neuvomaan että kyllä se suhde voi kestää pitkänkin välimatkan jos sitä on valmis pitämään yllä ja on tarpeeksi uskoa siihen ! :) omasta kokemuksesta voin sen sanoa.

    VastaaPoista
  2. haastoin sut !

    http://brighteyesforworld.blogspot.com/2012/05/question-number-11.html

    VastaaPoista