26.3.2012

Voivoi.

Heissan! Huomaan tosiaan että jotkut ihmiset on tosi katkeria mulle jostain? Oon ite yrittäny parhaani mukaan olla luottamuksen arvonen, vaikka en ihmisestä pitäiskään.. :D

 En haluu pilata mun mahollisuuksia mihinkään joidenkin hölmöjen takia. Onneks on tapana sanoa että joskus se paska tulee kopahtamaan omaan nilkkaan, mutta siinä vaiheessa on ihan turha tulla pyytelemään anteeks. :)

 Mun puolesta tollaset kaksnaamaset ihmiset ei ansaitse ketään. Ehkä ne ei vaan tajua, että se asia jolle ne nauraa paskasesti seläntakana, niin muut ihmiset nauraa sisäisesti niiin paljon niiden jutuille.

 Siinä taas huomataan se luottamus ja kunnioitus toisia ihmisiä kohtaan. Mulle on ihan ok et asiat meni näin miten meni, miks sitä ei vaa voi jättää näin? Miks pitää olla se idiootti joka puhuu pahaa toisesta seläntakana? 

Siinäpä vasta kysymys..

Mullahan tää loppujenlopuksi tulee hyväksi kääntymään, kun en vaa välitä tollasista ala-arvosista ihmisistä, ja kävelen ohi silmä vinkkaus asennossa ;) !

 Välillä sitä vaan ei tajua kaikkia asioita. Ehkä ne ihmiset ketkä tekee sitä pahaa, on joutunu ite niin paljon kärsimään kaikista huonoista asioista, ja sentakia ne haluaa purkaa huolensa muihin. Kai totakin asiaa pitäis jollain kummallisella tavalla ymmärtää, mutta mä en ymmärrä, enkä tule todellakaan ikinä ymmärtämään.

Toivon että ne ihmiset oikeesti tajuais vaan lopettaa ton ihmeellisen käytöksen..Viisastumaan päin :-) :D

 Ainiin, mulla alko kesäloma jo nytten. Saikkua kesälomaan asti :--) Ehkä sitä mä nyt tarviinki, etten alota opiskeluja ihan hermoraunioilla :D !

 Huomenna aamulla karjalaistenlenkille, pakko saada kunto kohennettua edes jotenkin. Tosin löntystän varmaa hiki poskella koko matkan, mut siitä se lähtee ;) 

Taas pieni kuvakokoelma niistä ihmisistä, kenenkanssa oon viettäny tosipaljon aikaa tän ja viimevuoden aikana, ja pari randomii. Tsalaiaa <3



Joo-o..

Pissis.
Lol :D


@Porvoo. 

'Mitä isommat edellä... Sitä pienemmät perässä'

Pari juoppoa.

Suklaanaamio!

'Ota must alhaaltapäi tällänen kuva'

Orimattila ja Kimsu!

:DD Haha.

Sanoinkuvaamaton.

Perus

Joku rakas :)

Tessa..

Hampaaton.

Lisää kuvateksti





1 kommentti: