22.3.2012

Ihanata.

Ei millään oo pystyny kirjottamaan hetkeen aikaan. Ollu vähä vaikeeta. Musta tuntuu että asiat alkaa pikkuhiljaa kuitenkin menemään oikeeseen suuntaan, kotona menee taas hyvin ja alan jo vähä ehkä tajuamaan tän mun ja Samin eron, tosin toipuminen siitä vie tietysti pitkän ajan.

 Onneks mulla on maailman ihanin äiti, ja se jaksaa kerta toisensa jälkeen sanoa 'Oota pariviikkoa ja huomaat että olo on jo parempi'.  Mutta päivä kerrallaan mennään..JA EHDOTTOMASTI PAREMPAAN SUUNTAAN ?!

 Onneks tuola on niin hyvä ilma et se saa mut oikeasti piristymään. Tänään vielä lenkkeilemään ja miettimään pään tyhjäksi kaikesta huonoista asioista. Toivoisin vaan että tästä edespäin mun elämä oikeesti lähtis vihdoinki kulkemaan oikeita raiteita, ja siihen tarvii aina läheisten apua. Onneks mulla niitä on tarpeeksi ! 

Viimeaikoina oon saanu kokea aika paljon pahaa, itse tekemättä kuitenkaan mitään. Aika ihmeellistä ?

 Mun tekis niin mieli suuttua joillekkin tietyille ihmisille, mut sitten taas mietin, miks ihmeessä pilaisin oman elämäni sillä että alkaisin riehumaan ja sotkemaan asioita vielä enemmän, kun ne on jo tarpeeksi pilalla.

 Okei, mut voisin kertoa myös kaikkea kivaa! Ootan ihan innoissani kesää, rakastan uida ja ottaa aurinkoa kavereiden kanssa. Viimekesä oli ihan mieletön, ja muistan sen kyllä aina. Enskesästä tulee parhain ikinä, ja mä oon päättäny sen, aion viettää aikaa tosipaljon festareilla, koska tykkään käydä niillä.

 Olis myös kiva lähteä just johonkin pohjoisiin, viikonkestäville festareille! Pitää suunnitella kunnolla ja tehä oikeesti kaikkea kivaa. Tänää alkaa se uus tv-sarja, viidakon tähtöset. Mainokset on ollu niin hullunkurisia et on kyllä ihan pakko ainaki kattoa et minkälainen ohjelma on kyseessä.

 Oon huomannu että kun tulee seurusteltua, niin aika moni ystävä myös ns. 'unohtaa' soitella ja tulla käymään, koska ikinä ei oo aikaa olla niiden parhaimpienkaan kavereiden kanssa, koska mies on laitettu etusijalle! Ja se on niin vääääärin, toivottavasti se ei mee kaikilla samalla tavalla, mutta mulla se melkein meni niin.

 Nyt sinkkuna tuntuu siltä että ne 'ei niin' hyvät ystävätkin alkaa käydä paljon läheisimmiksi, koska ne lohduttaa aina silloinkun on yksinäistä. Ihankuin ne niinku korvais sen poissaolevan ihmisen.

Eroaminen on kauheeta, mut vaatii vaan aikaa ja totuttelua päästä ihmisistä eroon, ja tietysti on parempi jos välit on senverran hyvät että pystyy jutella ja moikata jos vastaan tulee. :--)! 

Ite tykkään lukea blogeja jossa on ylipaljon kuvia, joten tässä tulee ;) 


Joona ja täti =)




Hmm.
My honey.





Taas näköjään juotavaa.

Aamutuimaan moi!

Limusiini vierailu :--)


Onse niin suloinen. (:
Pari tytsyä!


Ja Mimmi taas vaihteeks kuvaustuulella.
Ihanuuteni =) !


2 kommenttia:

  1. Uuuuuuu oot ihana kun laitat minustakin tänne noinkin hehkeitä otoksia XDDD Mut on sulla kieltämättä hieno blogi !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, joo ainahan susta löydän kaikkein kivoimmat ;--)

      Poista